Saturday, December 31, 2011

Time and New Year

hello there,
Gambar time Eid-Adha :)

Asalamualaikum. Esok, tarikh: 1 Januari 2012. Lagi satu tahun telah berlalu. Pejam celik, pejam celik. Tanpa kita sedari, tahun 2011 sudah berakhir. Sekejap je kan? Semoga tahun baru ini (masihi punya tahun), kita semua menjadi yang lebih baik. Itu tipikal punya azam baru kan? :)

Lagi dua minggu nak exam, lagi empat bulan nak cuti easter, dan lagi enam bulan nak balik Malaysia. Tapi macam-macam boleh berlaku dalam jangka masa tu kan? Hanya Allah yang tahu.

Ini azam tahun baru saya:
1. Nak jadi seorang yang lebih aktif. Aspek? Hanya Dia dan saya yang tahu. ;p
2. Nak menjadi seorang yang lebih teratur dan sistematik. Mampukah?
3. Nak ada lagi lima teddy bear. ;)



Comeyh kan??? huhu. Nak mereka~~~

4. Nak jadi seorang anak yang baik dan patuh pada cakap ibu abah. (bukan dah ke? lols)


5. Nak berubah menjadi seorang yang cool. taknak jadi 'hot' dah. haha.

and the list goes on.......

Kebelakangan ni kan, saya rindu kat mamat yang selalu gaduh ngan saya waktu sekolah rendah. Kenapa? sebab tengok filem hindi. Shah Rukh Khan. Mamat ni, dulu, punya lah minat kat SRK ni. haha. Sampai sekarang kalau tengok SRK, mesti puya lah, teringat kat mamat ni. Mamat ni nama dia, Amirul 'Aizat.


To Aizat,
Dude. Lau ko baca ni, aku nak kasi taw kat ko, yang ko ni adalah salah satu sahabat yang paling baik aku ada. Maafkan aku sebab aku pernah 'membenci' ko. 
Sejak perkenalan kita, ko sememangnye mengenali diri aku. 
Ko akan sentiasa di sisi aku walaupun aku tidak selalu berada di sisi ko. 
Maaf ye. Aku harap ko akan bahagia. Ko akan berjaya.
 You are indeed a true friend to me. 

Thank you so much.

okay, bye! 

with love,


3 comments:

Anonymous said...

sye pulak??ape??aizat sahabat baek @ pure friend to you.. me???

Zulaykha Nadya said...

anon: awak? saya rasa awak someone that i need. but right now, i cant tell you the exact word. lols

Arihant Gifts said...

Thanks for sharing informaton..

Power Bank Manufacturers in Mumbai

Corporate Gifts in Mumbai