Tuesday, March 13, 2012

Perempuan



Salam.

Perempuan sememangnya mempunyai naluri 'POSSESSIVE'. Seorang perempuan, saya percaya, tidak ada seorang pun yang suka berkongsi apa-apa yang disayangi dan dihargainya. Saya yakin itu. Secara tidak langsung, sebagai seorang perempuan, YES, saya terasa. Saya mengakui bahawa diri saya POSSESSIVE terhadap semua yang saya sayangi. Termasuklah keluarga dan perhubungan.


Rasa cam lawak la sign ni. :X

Dah. Malas nak cakap pasal tu lagi.

Chopp. Sapa yang baca ni, harap bagi pendapat, sebab ngah wat survey. HAHA. Kalau korang sebagai seorang perempuan, korang sanggup ke musnahkan perhubungan orang lain? Korang dah tahu dorang ni telah bersama bertahun-tahun, korang sanggup ke jadi orang ke-3? Lain ceritanya kalau korang tidak tahu-menahu pasal perhubungan dorang.

Sila bagi pendapat anda. PLEASE.......

Bye bye now. :-)
With a really touch-the-heart book, and flowers in Nunsmoor Park


sincerely,

3 comments:

husein riderz said...

kalu cakap pasal hubungan mestilah xnak kongsi dengan org lain....tapi..kalu bnda lain, mybe kongsi kot..hehehe..btw, i see many change in u. :-)

Zulaykha Nadya said...

Husaini! hello! :))
many change in me?
such as??? btw, bg lah pendapat soalan bawah tu.. huhu

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

sh. said...

Dya lawa. Ok dah bye.