Saturday, July 9, 2011

works.

kaki terseliuh. jalan terhincut-hincut kat workplace.
sedih. esok, ibunda saya cakap nak bawak ke tempat tukang urut.
PuhH! dah la kaki yer. baikla cepat. ;(

seronok gak kerja. walaupun baru beberapa hari kerja (4hari), rasa cam da lama je.
saya suka kerja pada syif ( betol ke eja camtu?) malam. kurang penat. hehe.
plus,  workmates pun cambest!

masa kerja, ramai yang datang i.e customers yang baru balik dari masjid.
sejuk hati saya. kan best lau saya pun boleh cam tu jugak.
lagi best kalau suami saya nanti sentiasa pergi masjid. amin.
tak nak lah yang lagha sangat.
memang impian setiap perempuan, i supposed it is, nak suami yang mampu membimbing ke arah yang lebih baik kan? mampu membantu diri untuk mengukuhkan keimanan kepada Allah s.w.t.
saya sentiasa mendoakan perkara itu.
Amin...

awak. saya harap awak semua dalam keadaan sihat tau. jangan sakit cam saya ni. TAKE CARE! sayonara.

No comments: